Moje kurzy

Jak vést děti k cizím jazykům

Tento kurz je určen pro rodiče malých dětí (po předškolní věk). Jeho cílem je představit rodičům jednoduché tipy, jak mohou své děti seznamovat s angličtinou, případně jiným cizím jazykem, hravou, přirozenou a nenásilnou formou, a přitom ji neprosazovat na úkor mateřštiny.

Jaká je náplň kurzu?

  • Dozvíte se, ve kterém věku je nejlepší s cizími jazyky začít, proč a jak.
  • Ukážeme si praktické videoukázky z vlastní videotéky pro znázornění reálných situací v domácím i venkovním prostředí.
  • Získáte spoustu praktických tipů a inspirací: např. jak pracovat s maňáskem, říkankami, písničkami, knížkami, co je to playgroup i mnohé další.
  • Dozvíte se, jak si zorganizovat čas, aby se cizojazyčné hrátky staly přirozenou součástí běžného života a nestály vás žádný čas navíc.
  • Řekneme si, jestli je nezbytné, aby rodič zvládal cizí jazyk dokonale.
  • Budete mít prostor pro diskusi, výměnu názorů a zkušeností nejen s lektorkou, ale i s ostatními rodiči na kurzu.
  • A mnohé další 🙂

Kurz se zaměřuje na angličtinu. (Metodiku lze ale obecně aplikovat na libovolný cizí jazyk.) Během kurzu budete moci zakoupit kvalitní anglické knížky pro nejmenší z druhé ruky, ve velmi dobrém stavu a za příjemné ceny.

Účastníci online kurzu Učíme děti angličtinu doma získají následující slevy u partnerů webu:

Máte-li zájem o přihlášení, kontaktujte mě prosím na adrese petra@doublebubble.cz

Termíny kurzů:

Momentálně jsem v zahraničí, dočasně tedy nevypisuji kurzy pro veřejnost. Do konce roku se ale můžeme setkat na několika báječných akcích (viz níže). A pokud byste chtěli vědět úplně všechno o tom, jak na angličtinu s dětmi doma, zkuste náš online kurz.


9.10. 2021 – přednáška Malé děti a cizí jazyky, Festival Edumánie (Pelhřimov)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Reference účastníků kurzů:

„Kurz hodnotím především jako velmi motivační, nejen co se týče praktických příkladů, jak s dětmi na toto téma pracovat, ale i čistě psychologicky – podpořit sama sebe v tom, že má smysl se něčemu takovému aktivně věnovat, a že to nese výsledky. Ty ostatně Petra předvádí i zcela konkrétně na příkladu své dcery, což hodnotím jako nejpřínosnější část část celého kurzu – možnost se na celou věc podívat v praxi prostřednictvím videí z běžných denních situací, která jsme na kurzu viděly. Budu Petru určitě sledovat a jejímu projektu fandím.“ Barbora Ch.

Kurz byl vydareny a odpovidal memu ocekavani. Petra byla velice prijemna a velice pozitivne hodnotim, ze lekci prizpusobila potrebam ucastnikum. Skvele reagovala na polozene otazky. Take ocenuji dodane materialy. Monika S.

Na kurzu jsem se dozvěděla užitečné informace k tomu, jak nenásilně začít s výukou angličtiny nebo jiného cizího jazyka u malého dítěte. Oceňuji zejména konkrétní rady a tipy vycházející z vlastní zkušenosti lektorky. Lektorka Petra velmi ochotně a přístupnou formou prezentuje vlastní osvědčené postupy a možnosti rozvíjení povědomí o cizím jazyce u dětí v českém prostředí. Problematice se zcela očividně věnuje s nadšením, zápalem a velmi poctivě. Kateřina F.

„Výborné rozhodnutí dorazit si vás poslechnout na kurz. Neskutečně moc mě to namotivovalo k dalšímu rozvoji angličtiny u svého čerstvého dvouleťáka Matiho, kterého angličtinou doprovázím tak nějak intuitivně od narození. Po svých prvních narozeninách začal překvapovat anglickými slovíčky a dneska je ve stavu, kdy české věty prokládá sem tam anglickým výrazem a doplňuje verše říkanek českých i anglických. Jsem zvědavá na další fázi. A vy jste mě namotivovala ještě víc, protože jste mi jen potvrdila, že to má smysl i bez rodilého mluvčího v roli rodiče. Jedním dechem jsem pročetla váš blog, objednala první anglické knížky a zkoumám, které z doporučených videí zaujmou i mě.“ Petra R.

„Za kurz ještě jednou moc děkuju! Mimochodem – dnes byli u nás na návštěvě mí rodiče (moje maminka je klasická učitelka angličtiny). Viděli v bytě nalepené Aj básničky na zdech 🙂 Před půl rokem (to jsem se seznámila s DoubleBubble) mi říkala, že začít „učit“ angličtinu by doporučovala u dítěte nejdříve od 4 let, protože jinak z toho nemá rozum. Samozřejmě měla na mysli styl: pes=a dog. A nějaké alternativní přístupy! Dnes jsem jim udělala fundovanou přednášku na základě informací z Vašeho kurzu – a k mému šoku se jim to líbilo! Takže u nás už Vojtíškovu oblíbenou knížku „Duckling’s feet“ může příště číst už i babička, nebudu ji schovávat v obavách, že mu ji bude překládat. Mimochodem – třeba čištění zoubků jde s anglickou písničkou mnohem líp! Nevím, jak je to možné a to jsem taky dřív dělala psí kusy ;-)“ Zuzana Š.

„Kurz byl pro mě přínosný, i přestože jsem většinu probíraných informací předem věděla. Zaprvé, byly tam pro mě nové praktické věci, jako tipy na videa, hračky atd. Zadruhé, bylo pro mě zajímavé i sdílení zkušeností/představ ostatních účastnic a jejích otázky.“ Elena H.

„Kurz byl pro mě stoprocentně přínosný. Ve zkratce, už si vím rady jak začít.“ Marta M.

„Praktické tipy, systémy a ukázky včetně videí byly skvělé. Celkové rozložení témat mi přišlo naprosto vyhovující, včetně „obecnějšího“ úvodu.“ Lucie H.